Etapy realizacji zamówienia: złożenie zamówienia, płatności, termin wykonania i potwierdzenie realizacji, zwroty, reklamacje

W jaki sposób rozpatrywane są reklamacje, jeśli wykonana usługa nie spełnia oczekiwań klienta?

Każda zrealizowana usługa jest sprawdzana przez nasz zespół pod kątem zgodności ze złożonym zamówieniem i uwagami przekazanymi wcześniej przez klienta. Każdorazowo oceniamy jakość i terminowość wykonania prac przy grobie, jak też weryfikujemy zakres usług (w tym zakup kwiatów i zniczy), aby wykluczyć ewentualne pomyłki. Zdjęcia otrzymane od pracowników, dokumentujące prace przy grobie, są wysyłane do klientów tylko po pozytywnej weryfikacji. Ewentualne reklamacje zgłoszone przez klienta, są przez nas rozpatrywane indywidualnie.

Czy mogę wybrać termin realizacji usługi?

Można w uwagach do zamówienia wpisać termin na który chcieliby Państwo, aby usługa została wykonana (wyłączając terminy przedświąteczne). Realizację usługi ustalamy na 2-3 dni przed tym terminem, ewentualnie razem z tym dniem.
Jeśli nie będzie takiej możliwości, np. z powodu niesprzyjającej pogody, braku dostępnych terminów, poinformujemy o tym mailowo.
W przypadku usługi, która miałaby być zrealizowana w przeciągu 1-2 dni od złożenia zamówienia, należy skontaktować się z biurem czy istnieje taka możliwość.

Jaki jest termin realizacji usługi?

Termin realizacji usługi to 7 dni roboczych. Termin ten nie obowiązuje w okresach przedświątecznych. Ze względu na wykonywanie w pierwszej kolejności usług dla opiek całorocznych, posiadamy ograniczoną ilość dostępnych terminów najbliżej świąt dla zamówień jednorazowych. Usługi takie realizowane są zgodnie z kolejnością ich napływania i w miarę dostępności terminów.

Czy mogę złożyć zamówienie poprzez kontakt z biurem?

Tak, zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15 dla zamówień telefonicznych.

Dlaczego w zamówieniach pojawiają się dwa różne numery konta?

Cmentarium.pl prowadzone jest przez konsorcjum firm: spółkę Sorrow Alley i Stone Heart, które posiadają oddzielne konta bankowe.

W jaki sposób mam poinformować o rezygnacji z usługi?

Najszybszą drogą jest wysłanie do nas maila na pomoc@cmentarium.pl i informacja telefoniczna byśmy mogli natychmiast reagować.

Czy otrzymam jakieś potwierdzenie zamówionej usługi?

Tak, na podany przez Państwa adres mailowy zostanie wysłane zamówienie. W przypadku braku adresu mailowego korespondencję możemy prowadzić za pomocą sms-ów.

Jak otrzymam zwrot środków za anulowane zamówienie?

Zwrotu wpłaconej kwoty dokonujemy tą samą metodą płatności, jaką wybrał klient podczas opłacania zamówienia, w terminie do 14 dni od otrzymania informacji o rezygnacji z usługi.

Czy mogę opłacić kilka zamówień jednym przelewem?

Tak, po wybraniu usług dla jednego grobu i przejściu do wyboru płatności, zaznaczamy „płatne wspólnie” i doprowadzamy zamówienie do końca.
Następnie wybieramy/dodajemy kolejny grób i usługi, które nas interesują.
Przechodzimy do koszyka, w którym jest pole „Zaznacz do wspólnego opłacenia” i pod nim okienko do zaznaczenia „Opłata zamówienia …(nr poprzedniego zamówienia)”. Należy w nie kliknąć i przejść dalej aż do zakończenia zamówienia.

Jakie formy płatności są akceptowane?

Najwygodniej i najszybciej zamówienie opłacimy korzystając z szybkich płatności PayU (nie trzeba posiadać konta w PayU) i PayPal.
Płatności można też dokonać przelewem bankowym czy przekazem pocztowym (długi czas oczekiwania).

Gdzie wpisuję uwagi do zamówienia, jak kolor kwiatów, termin, co chcę by pozostało na grobie itp.?

Uwagi do zamówienia pojawiają się w Podsumowaniu zamówienia, po wybraniu metody płatności.

Co zrobić jeśli nie jestem zadowolony z jakości wykonania usługi?

W przypadku, gdy mają Państwo zastrzeżenia do naszej pracy najlepiej zadzwonić do nas, napisać wiadomość mailową. Często już na etapie rozmowy jesteśmy w stanie znaleźć rozwiązanie.
Rozpatrujemy każdą reklamację najszybciej jak możemy. W okresie świątecznym czas ten jest dłuższy ze względu na duże obciążenie bieżącą pracą.

Czy mogę dokonać płatności po wykonaniu zamówienia?

Nie, zamówienie zostaje przekazane do realizacji dopiero po opłaceniu.

Jaka jest forma potwierdzenia, że usługa została wykonana?

Po wykonaniu usługi zostaje wysłany do Państwa raport zdjęciowy. Ze względu na weryfikację jakości i zgodności wykonanej usługi, jakiej dokonują poszczególni pracownicy firmy, najczęściej jest to następny dzień roboczy.
Raporty z usług wykonanych w weekend wysyłane są dopiero w poniedziałek, w czasie pracy biura.

Czego mogę oczekiwać, gdy moja reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona?

Jako, że reklamacja może dotyczyć jakości wykonania, dotrzymania terminu realizacji, czy też zakupów, proponujemy kilka rozwiązań, od zwrotu wpłaconej kwoty, po ponowne wykonanie usługi w wybranym zakresie, lub inne. Zastrzeżenia do zrealizowanej usługi prosimy kierować drogą e-mailową, bądź telefonicznie. Zawsze oferujemy możliwie najlepsze rozwiązanie, po uprzedniej rozmowie, kontakcie mailowym z klientem.

Czy mogę zrezygnować z usługi?

Tak, w przeciągu 14 dni od złożenia zamówienia, jeśli nie rozpoczęliśmy realizacji usługi, w tym dokonanie np. zakupów.

Czy otrzymam potwierdzenie dokonania płatności za złożone zamówienie?

Tak, po otrzymaniu płatności wysyłamy krótką wiadomość na wcześniej podany adres mailowy.